sobota, 1. april 2023

Prvoaprilska zaveza, ki ni bila šala

Pravijo, da je 1. april "praznik norcev". Mogoče drži za nekatere. Vendar dr je za mene 1. aprila 2010 življenje korienito spremenilo. Niso me "potegnili za nos", ampak sem naznanil družini in prijateljem, da ne bom več jedel živalske hrane, niti pil alkohola. Seveda so se vsi smejali, ker je bilo pomisliti na nekaj takega na ta dan res smešno. Sploh v tistem času, ko si moral šepetati o takih stvareh. Kljub temu sem se jasno odločil, da grem po svoji drugačni poti. Tako se je začelo moje raziskovanje veganstva, presnojedstva in zdravega načina prehranjevanja. Kasneje so se mi pridružile tudi prve posvojene živali s katerimi sem tak osebni praznik tudi praznoval. 

Doma na Koroškem v dnevni sobi

Z Luckyjem in Lumpijem smo šli tisto jutro najprej na lep sprehod v naravo in potem naravnost v našo priljubljeno grajsko kavarno Eleonoro na Ravnah.

 

Lumpi spet vodi skozi naše gozdove

Lepo je gledati oba, sploh pa Lumpija kako je okreval. 

Za konec sem prihranil najbolj pomembno stvar. Domov na Koroško sem želel tudi zato, ker rad podprem svojega prijatelja Tilena Hudrapa na njegovi glasbeni poti. Tokrat je po desetih letih obudil skupino Thraw in spet organiziral hevy metal koncert v našem mladinskem Kompleks baru na Ravnah. Tega koncerta sem se seveda z veseljem udeležil, tam sem videl ene prijatelje, ki jih ni bilo na spregledu več let, seveda sem tja šel brez kužkov.



Ni komentarjev:

Objavite komentar