nedelja, 2. april 2023

Lumpi skupaj z Luckyjem spet veselo pohajkuje po naših gozdovih

Fajn je biti po treh tednih spet doma ❤️🐾 

Dobra družba je pomembnejša od lepega vremena😉 Kužana sta vesela❤️ Lumpi poka od zdravja in naju z Luckyjem vodi v prvi vrsti po naših gozdnih poteh 😉

Na vrhu Brdinj je majhna jasa, kjer je čudovit razgled na Uršljo goro. Od tam naprej se lahko gre naravnost proti Sv. Neži ali Grubarjevem vrhu. Mi smo po navadi šli naprej po majhnem delu Meškove poti in spet nazaj dol proti mestu. 

Na poti do vrha hodimo skozi čudovit mešan gozd, kjer sicer domujejo divje živali, zato sta moja dva lovca zdivjana in moram imet dobro kondicijo, da jim lahko sledim.

Poglejte kako veselo voha in teka naš Lumpi po hribu navzgor. Spet ima lovski nagon. Spet je vesel. Spet je tak, kot ga radi gledamo. Zdrav in poln življensjke energije.

Na spodnjem posnetku sem zabeležil naš spust nazaj v dolino proti Ravnam. Tukaj oba vedno hitita, saj vesta, da na koncu sledi dobro kosilo. Pozimi se tega predela raje izogibam, saj gre za spolzko strmino. Vendar kljub temu, da sem v zadnjih treh letih tukaj pogosto hodil nisem niti enkrat padel, čeprav so me kužani vlekli za seboj.


Ko sva se popoldne z Luckyjem pripravljala, da se vrneva nazaj na Primorsko nanju je vseskozi opazoval Lumpi.
Njegova edina očka žari in zre v mene, čeprav nima razloga, saj je dobil jest ima vse, ampak vseeno rad gleda kaj počnem v svoji sobi.

Žal sem se moral konec dneva posloviti od Lumpija. Vikend je hitro minil. Čas je bil za odhod nazaj na Primorsko. Lahko bi sicer vzel Lumpija, ampak nisem bil še pripravljen. Dol je še prehladno v mojem stanovanju, kjer ni centralnega ogrevanja. Ne bi ga rad izpostavljal po nepotrebnem, Moram tudi počakat na naslednjo plačo, da si lahko kupim videonadzor stanovanja in tako lažje spremljam kaj bosta moja dva kosmatinca počela več ur v stanovanju, ko bom jaz na šihtu. Tolažim se s tem, da me bo Lumpi tokrat videl prej, kot običajno, saj so mi starši tokrat posodili avto in se lahko kadarkoli vrnem iz Solkana nazaj domov. Prej sem se vračal na vsake 3 ali 2 tedna.


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar