nedelja, 16. april 2023

Nova vikend pohajkovanja na Koroškem

Vikend je spet pri koncu in mi smo se klatili po okoliških krajih. Vendar ne preveč po gozdovih, ker so žal v tem obdobju blatasti in uničeni zaradi sečenj lesa. Zdaj, ko si lahko avto sposojam od staršev je veliko lažje skočit nazaj domov na Koroško. Priznam, da vozim vsaki vikend domov zgolj zato, da vidim Lumpija. Na dolgu rok se to seveda ne bo splačalo. Poleg tega ni okolju prijazno. Gorivo se je podražilo in se bo verjetno še bolj, zato že razmišljam o aktiviranju plana selitve Lumpija na Primorsko, če mi bosta seveda starša to dovolila, saj sta se tudi ona dva, enako kot jaz močno navezala na Lumpija in sta vesela, da se je rešil rakastega limfoma.  

Tokrat smo hodili po trim stezi in grajskem parku ker je tam vsaj čisto.

Na kavici pri DTK baru

Tale golob je tudi naš prijatelj

Lumpi vedno pred nama z Luckyjem, kot v starih dobrih časih




Takole Lumpi leži na sedežni v dnevni. Večkrat ga pridem tako počohati, da ve kako pripada tudi meni.


Rekdo, da se Lucky uleže tako blizu Lumpija. Seveda, saj sem prej čohal Lumpija. Končno ga je sprejel kot del svojega tropa. Dolgo je rabil bučman.

Ta fotografija je zgodovinska. Lumpi redko vstopi v najino sobo, ampak tokrat se je celo ulegel na Luckyjevo posteljo in me opazuje. Le kaj mi hoče povedati?


Vsako slovo je hudo. Lumpi bo še ta teden ostal doma, saj imam naslednji teden zelo pester. Veliko celodnevnega dela je pred mano. Bo že razumel.

Tako naju je prišel pozdravit na balkon, kjer je videl kako sva se usedla v avto in odpeljala. Prideva nazaj Lumpi. Bodi brez skrbi.






Ni komentarjev:

Objavite komentar