petek, 7. april 2023

Naključno srečanje na javorniški poti

Lumpija smo ta vikend presenetili in ga prišli obiskati na Koroško. Imamo podaljšan vikend, saj je na koledarju velikonočni ponedeljek 10. aprila. Na zadnjem posnetku se lepo vidi kako se je našega naključnega srečanja na Ravnah najbolj razveselil prav Lumpi, ki nas ni pričakoval. Sprva ni mogel dojeti od kje sva se vzela. Verjetno je pričakoval, da se bova vrnila čez tri tedne. Za jutri v soboto 8. aprila imamo zmenjen pregled pri veterinarju. Seveda sem obema dal priboljške, ki sem jih včeraj kupil v Ljubljani v pasji pekarni Hov Hov. Lumpiju sem vedno dal priboljšek in mu rekel naj beži v svojo dnevno sobo, ker bolj počasno je in mu bi Lucky pojedel priboljšek, če ga ne bi odnesel stran.  

Dva srčka za dva kosmata srčka


Pred tem se je zgodilo srečanje z očetom na znameniti "javorniški poti". Lumpiju ni bilo sprva nič jasno. Ko sem prišel iz Primorske se nisem vmes nikjer ustavljal, zato sem rekel, da greva z Luckyjem eno javorniško. Istočasno je prišel nasproti moj ata z Lumpijem. Oba sta bila zelo vesela. Najbolj pa Lumpi. To je znak, da mu gre na bolje. Mislim, da je rak premagal! 





Ni komentarjev:

Objavite komentar