sreda, 1. februar 2023

Prvi delovni dan

Moj prvi delovni dan je minil v pozitivnem in spodbudnem vzdušju. Primorci so me sprejeli kot enega od svojih. Všeč jim je moja koroška štima 😉 Spoznavam svoje nove sodelavce, raziskovalni center, predavalnice, knjižnico, študijsko gradivo ter urejam material za promocijo in izvajanje prihajajočih pedagoških dejavnosti.

Na šiht sem se pripeljal z mestnim avtobusom, ki je v Novi Gorici brezplačen za vse! To je res prva liga. Vse pohvale! Do prve avtobusne postaje v Solkanu imam kakšno minutko peš. Nato se vozim do službe kakšnih 15 minut, kjer izstopam skoraj tik pred fakulteto na Rožni dolini. 👍

Za hrano še raziskujem kakšne so rastlinske opcije v bližnjih restavracijah in menzah. Nisem jedel že skoraj nič od včeraj, saj me je proces prilagajanja čisto posrkal vase. Pokonci me držita samo dobra volja in navdušenje. 🫠

V prihodnjih dneh me čakajo še pomembni sestanki z drugimi profesorji in sodelavci. Delam v svojem kabinetu vsak delovni dan med 8. in 16. uro. Tukaj imam zagotovljen mir in spodbudno okolje za pisanje, ustvarjanje in preučevanje gradiva. 🤓

Moji prvi vtisi so fenomenalni, saj sem do zdaj vse to počel dobrovoljno, odslej pa bom končno plačan za svoj trud in vseživljenjsko izobraževanje. Ponosno bom slovenski družbi vračal svoje znanje nazaj in ga tudi bogatil na področju humanističnih študij in kulturne zgodovine. 😎

Po eni strani ne morem verjet, da končno živim svoje sanje. Zahvaljujem se dobrim ljudem, ki me vseskozi podpirate, posebno svojima staršema, ki se z mano veselita in me vse življenje spodbujata na moji poklicni poti. Hvaležen sem Univerzi v Novi Gorici, ki je prepoznala moje kompetence ter mi ponudila priložnost, da se razvijam naprej pod njihovim okriljem. Hvala vsem! Komaj čakam, da se mi na tej poti pridružijo še moji kužani, saj jih že zdaj zelo pogrešam.🤗🐾💪



Ni komentarjev:

Objavite komentar