sreda, 8. februar 2023

Bodoče sprehajalne poti v naravi

Na srečo v Solkanu nisem čisto sam. Poznam starejšega gospoda, ki mu je ime enako kot meni - Milan. Na prazničen dan kulture mi je pokazal nekaj zanimivih sprehajalnih poti v okolici Solkana, ki so dobre tudi za sprehajanje s psom. Ko sem hodil po teh poteh sem že razmišljal kako bom nekoč z Luckyjem in Lumpijem odkrival še več od tega. Trenutno odkrivam znamenito pot ob reki Soči pod Solkanskim mostom. Na daleč si ogledujem bližnje hribe, Sabotin in Sveto goro...vse to in še več bomo nekoč prehodili in raziskali z mojimi kužani. Komaj čakam...

Grobnica madžarskih vojakov, ki so na fronti padli v prvi svetovni vojni.

Znameniti solkanski kamniti most, ki je še danes v uporabi.

Pod mostom je urejena pešpot ob reki Soči

Moj sogovornik je zanimiv starejši možakar z bogatimi izkušnjami

Kolesarska brv namenjena tudi pešcem.

Ko prečkaš brv prideš na drugo stran brega, kjer se vidi lepa panorama mesta

Meja z Italijo je tik ob strani. Ta pot recimo že vodi v Italijo in je prav tako urejena.

Stari dvorci in vile


Ni komentarjev:

Objavite komentar