petek, 10. februar 2023

Lumpi na Luckyjevi postelji

Doma so naročili novi delovni stol in mizo za moj dom v Solkanu. Oba paketa sta že na poti in bosta prispela jutri v soboto na naslov moje najemodajalke. Ata bo zato prišel v nedeljo dol, da vse to sestavi. Seveda sem zkoristil priložnost in se preko portala "prevozi.org" za vikend vrnil nazaj na Koroško. Ne morem si pomagati, ampak zelo pogrešam svoje kužane, ki sta me bila vesela. Sploh Lumpi, ki je pokazal viden napredek pri okrevanju po tretji dozi kemoterapije. Spet je takšen kot nekoč. Radoveden, gibčen in hiter. Tokrat je prišel naravnost v mojo sobo, medtem ko sva se z Luckyjem igrala. Lumpi se namreč ne zna igrati, zato me je prišel samo gledati, ampak je sedel na Luckyjevi postelji. Ne spomnim se kdaj je to sploh naredil? Nekaj dobrega se dogaja.... 

Lumpi ima do Luckyja veliko spoštovanje. Razume, da je drugi pes v hiši in da je Lucky nekakšen "gazda", ampak njegova demonstracija, ko se je prišel pokazat v mojo sobo jasno kaže, da ima veliko zanimanje za mene, da se ne boji nikogar in očitno sta se z Luckyjem v času moje odsotnosti bolje povezala. Zelo smo veseli, da mu gre tako dobro. Rezultati zdravljenja so spodbudni. V spodnjem posnetku sem zajel nekaj lepih trenutkov tistega dne. Najlepši je bil večerni sprehod do pasjega parka na Ravnah. To smo nekoč, ko sem bil še doma na Koroškem počeli vsaki večer okoli pol osmih, to je pred večerjo. Tokrat prvič po dolgem času spet gremo na takšen večerni sprehod. Lumpi ne skriva zadovoljstva in veselja. Samo poglejte v posnetku kako tačka. V bistvu je komaj čakal, da se gre ven na sprehod... 

Redek prizor, ko Lumpi sedi na Luckyjevi postelji


Ko sem prišel domov ni umaknil svojega očesa od mene. Vse ga je zanimalo kaj počnem.



Ni komentarjev:

Objavite komentar