torek, 31. januar 2023

Nova življenjska pot me je pripeljala v Solkan

Od danes naprej živim v Solkanu. Jutri nastopim z delom, ki je v bistvu moja sanjska služba. Izbran sem bil za asistenta kulturne zgodovine na Univerzi v Novi Gorici. Moja dva kužana sta me sicer pospremila na pot v novi dom, ampak sta morala nazaj na Koroško, saj bi sicer ostala čisto sama. Ne poznam nikogar, ki bi jima delal družbo in jih peljal vmes na sprehod, zato se bom moral najprej navadit na drugačen kraj, spoznati svoje delovno okolje in nove prijatelje. Šele potem bom lahko postopoma pripeljal svoje kužane. Imam prvič v življenju lastno najemniško stanovanje. To je za mene radikalna sprememba v pozitivno smer. Tudi služba bo zakon! Komaj čakam na pričetek dela.

To je bila zadnja slika pred odhodom mojih dveh kužkov nazaj na Koroško.

Lumpi je tistega jutra že čutil, da se bo zgodila neka sprememba.

Med dolgo potjo smo se tudi ustavili za sprehod in počitek.

Oba sta se takoj navadila na novi dom

Glede tega čigava bo postelja bi se morali zmenit...

Lumpiju je pasal stol.

Lucky je zasede sedežno.

Tako jih je začasno v skrb prevzel moj oče


Ni komentarjev:

Objavite komentar