petek, 3. februar 2023

Spet doma na obisku

Ob petkih se lahko vračam domov. Vendar je vprašanje koliko je to smotrno? Zaenkrat, ko imam Lumpija na kemoterapijah in Luckyja, ki me pogreša se to vsaj za mene splača. Oba kužana sta me bila ob prihodu domov zelo vesela. V nedeljo se bom vrnil nazaj s prevozom, saj me bosta starša s kužani peljala nazaj. Selim robo in rabim prevoz. Veliko knjig in druge opreme. Skratka notno je pri nas doma.... 

Lumpi se dan po kemoterapiji drži zelo dobro.

Na jutranjem sprehodu v soboto me je pozdravil prijatelj, ki vedno dobi kakšen pasji priboljšek

Lucky je brez dvoma fotogeničen pes

Grejemo se tudi pozimi na soncu. Lumpi se na sprehodu z mano in Luckyjem najraje greje v grajski kavarni v verandi. Tam skozi okna sije prijetno zimsko sonce, kjer poskrbim, da ima Lumpi svojo dekico.


Ni komentarjev:

Objavite komentar