četrtek, 2. februar 2023

Tretja doza kemoterapije

Tokrat od daleč pošiljam najlepše misli in objeme svojemu Lumpiju, ki me prvič nima ob sebi, saj sem zdaj doma na Primorskem, on pa hodi na veterino v Slovenj Gradec na kemoterapijo. Zanj skrbi moj ata. Veterinar nas je opozoril, da sta lahko zadnji dve ali tri terapiji težji kot prvi dve. Pri našem Lumpiju zaenkrat trkamo na les. Trenutno nam dobro kaže. Na veterini ga je še vedno strah, ampak je bistveno to, da mu kemoterapije pomagajo, saj jih dobro prenaša. Še istega dne, ko je prišel domov, je deloval živahno in radovedno. Vidi se mu v očeh, da uspešno okreva. Mi smo z napredkom zadovoljni. Čakata nas samo še dve terapiji in potem naj bi bil po predpisih uradne medicine za nekaj časa zdrav. Kuža je vesel, rad hodi na sprehode in zelo rad veselo zalaja. Drži se Lumpi! Kmalu se spet vidiva. Pošiljam pozdrave iz Solkana!

Lumpi na veterini čaka pregled krvi in kanalček za dotok zdravilnih zvarkov.

Zvečer se mu v dnevni sobi pridruži Lucky, ampak verjetno zato, ker pogreša mene, saj me v moji sobi ni za mizo kot po navadi.

Naslednji dan je Lumpi spet kot novi in sposoben daljših sprehodov. To je dokaz, da mu terapije očitno koristijo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar