nedelja, 19. februar 2023

Moja delovna spalnica

Bilo bi perfektno, če bi tako ostalo, ampak Lumpi ima redne kemoterapije pri svojem veterinarju, saj se borimo proti limfomu. Trenutni rezultati so zelo spodbudni, čeprav je okrevanje po tretji kemoterapiji trajalo dlje časa kot zadnjič. Lucky rabi pozornost človeka in občutek, da ni prepuščen samemu sebi. V stanovanju ni ogrevanja, hladno je, zato ne bi želel pustiti svoje kužane same. Zaenkrat še ni primerno za njihovo bivanje pri meni. V službo jih zaenkrat še ne morem peljati. Danes sta prišla le na kratek obisk in se spet vračata nazaj na Koroško, dokler ne bodo terapije pri Lumpiju končane in dokler ne uredim še ostalih zadev. Iz Koroške sem pripeljal še nekaj dodatnih paketov dokumentov za arhiv. Spodaj v video posnetku prikažem najboljše utrinke tega dneva...

Moja delovna spalnica v stanovanju


Očitno sta oba zadovoljna z ambientom...

To je moj novi dom Lumpi.

Pod mizo....


Lumpiju je najbolje tukaj na tem stolu

Kakav z riževim mlekom in veganski krap.

Še video utrinki tistega dne


Ni komentarjev:

Objavite komentar