petek, 27. november 2015

Maribor je bogatejši za novo rastlinsko restavracijo

Z zadovoljstvom sporočam, da sem danes obiskal novo vegansko restavracijo, ki so jo letos oktobra odprli v Mariboru in nosi mamljivo ime »DOBRO JEM«. Restavracija se nahaja nedaleč od centra mesta na meljski cesti 42. Moram priznati, da sem bil nad postrežbo zelo zadovoljen. Tako zadovoljen sem bil nazadnje samo v Kanadi, kjer sem v centru mesta Toronto obiskal nekatere elitne veganske restavracije in ostal brez besed zaradi njihove prijaznosti in hitrosti, kjer so uspeli navkljub veliki gneči prijazno poskrbeti za vse svoje goste. Z veseljem sporočam, da smo tudi v Sloveniji pridobili takšno restavracijo! Zaposleno osebje je bilo zelo prijazno in ustrežljivo. Pripravljeni so bili izpolniti čisto vsako mojo željo, saj sem jih spraševal o raznih prehranskih željah, ki bi jih bili pripravljeni storit za mene. Njihova prehrana je izključno ekološkega in rastlinskega izvora, kar jim štejem v velik plus. Zato me je še toliko bolj pritegnila njihova mamljiva in naravnost slastna ponudba. Že ime je tako privlačno, da se ne moreš upret obiska! Cene obrokov so tudi zelo sprejemljive za slovenske razmere.
Najprej sem ugotovil, da so prostori restavracije dokaj mirni. Glasba ni preveč hrupna, zato se lahko gosti v miru učijo ali brejo knjige, saj je prostor dokaj miren in kliče po novih obiskovalcih. Ima pa še drugo večjo prednost, ki se mi zdi pomembna. Poleg terase, ki je aktualna poleti imajo tudi posebne kotičke kamor se lahko skrijejo predvsem zaljubljeni pari, ki hočejo imeti večjo zasebnost. Zaradi neprepoznavnosti še nimajo toliko težav z gnečo, zato pohitite, da zapolnite prostor, ki vas čaka in zavohate njihov čar prisrčnosti.
Zaposleni kuharji so pravi mojstri na svojem področju, zato bi znali poskrbeti tudi za večje število obiskovalcev. Obisk v tej restavraciji priporočam tudi zato, ker so seznanjeni s smernicami zdravega rastlinskega prehranjevanja. Poznajo McDougallov načrt in prehrano brez praženja na olju. Lahko pripravljajo tudi presne obroke in sadne. Večinoma pripravljajo polnovredna živila. Vendar jih morate o vaših posebnih željah prej opozoriti. Vsem željam se bojo z veseljem prilagodili. Hrana prihaja iz zelo lepo urejene kuhinje, kjer obroke pripravljajo z veliko merico ljubezni. Higiena in čistoča je res na visokem nivoju. Restavracija je zato primerna za večja srečanja in dogodke. Ravno naslednji četrtek 3. decembra bodo imeli ob 17h srečanje veganov v Mariboru. Kdor želi spoznati njihovo restavracijo skupaj s prijatelji ima odlično priložnost, da se spozna z novo restavraciji Dobro jem, kjer se prav zares DOBRO JE :P




Ni komentarjev:

Objavite komentar