sobota, 14. november 2015

Moje mnenje o terorističnih napadih v Parizu

Pred kratkim sem se vrnil nazaj v Slovenijo. Zaradi sprememb časovnega pasa in nespečnosti na letalu, sem po prihodu domov lahko samo padel v posteljo za najmanj 12 ur trdega spanja. Ko sem se zbudil me je že šokirala slaba novica v Evropi, da so teroristi napadli nedolžne civiliste v Parizu. Vse kaže, da je bil napad dobro načrtovan in organiziran. V zadnjih nekaj letih so teroristi samo v Siriji in Iraku pobili najmanj 100 tisoč ljudi. Številni begunci ravno zato bežijo iz svojih domov na varno v Evropo, saj so takšne prizore, kot smo jih videli v Parizu, doma doživljali vsak dan.
Bojim se, da poskušajo teroristi zanetit novo versko vojno v Evropi. Na vse načine poskušajo nastrojit evropske narode proti muslimanom, ki živijo med nami. Vsako zlo se namreč preživlja tako, da se širi naprej v druge konce sveta. Zato se mora pri nas takšna pot zaustaviti. Evropejci smo dovolj pametni in izkušeni, da znamo razbrati zrno od plevela. Zato bosta pri nas zmagali razum in strpnost. Potrebujemo samo dovolj odločnosti in trdno voljo, da zaključimo versko vojno na Bližnjem vzhodu, ki je postala vir vsega zla na tem svetu. Šele potem se bodo lahko številni begunci vrnili nazaj v svoje domove, ki jih bomo pomagali obnoviti.
Zelo mi je žal za vse žrtve, ki so padle kot posledica nerazumne verske vojne na tem svetu. Upam, da bo v prihodnje takšnih žrtev vedno manj in da se bo na koncu takšna norost tudi zaključila. Miroljubno sožitje različnih narodov, kultur in ver je edina rešitev za mir in stabilnost na tem svetu. V tej smeri naj tudi deluje naša politika, ki jo bomo v ta namen pomagali soustvarjati vsi miroljubni državljani Evrope. Skratka takšni so moji prvi vtisi odkar sem se vrnil domov. Lepo je biti spet v Sloveniji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar