torek, 10. november 2015

Moji vtisi o Torontu

Mislim, da sem se zaljubil v Toronto. Toliko prijaznih in veselih ljudi še nisem srečal na enem mestu. Ljudje v Torontu so vedno pripravljeni pomagat. To lahko vidiš in čutiš po njihovem izrazu na obrazu in energiji, ki jo odsevajo tongue emoticonheart emoticon
Spomnim se enkrat, ko sem se izgubil v enem slovenskem mestu. Takrat sem moral prvič prosit za pomoč in so nekateri šli mimo mene, kot da sploh ne bi obstajal, kot da bi »fehtal za denar«. Neverjetno frown emoticon Tukaj sem že doživel trenutek, ko je nekdo opazil, da sem malo izgubljen in je vprašal, če rabim kakšno pomoč za usmeritev? Pomoč sem iskal tudi v centru Toronta, kjer je sicer velika gneča in so bili ljudje do sedaj vedno pripravljeni pomagat, kot da bi bili moji prijatelji. Nekateri so šli celo z mano, da mi pokažejo pravo pot, vlak ali tramvaj. To so naredili z velikim veseljem. Ljudje v Torontu so nasploh zelo prijazni in ustrežljivi smile emoticon
Nikoli ne bom pozabil enega nesramnega uslužbenca v Sloveniji, ki je sedel v kabini za »informacije«. Nisem vedel kdaj pride naslednji avtobus in sem pač vprašal za informacijo. Človek me je tako grdo in arogantno odslovil, kot da bi bil navaden idiot: »kaj ne znaš brat napise?! Avtobusi vozijo na vsakih 20 minut!« frown emoticon Ne bi rekel, če bi šlo za navadnega mimoidočega. V tem primeru je šlo za človeka, ki je zaposlen, da pomaga in usmerja. Kaj takega nikoli ne doživiš v Torontu, ki ima več prebivalcev, kot cela Slovenija skupaj. Skratka moji vtisi o Kanadi in Torontu so zelo pozitivni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar