nedelja, 20. avgust 2023

Cilj je POT

Gledate dve moji sliki, ki sta nastali z dvajsetletno razliko. Ena je iz leta 2003, ko sem prvič stopil na vrh Uršlje gore. Druga je aktualna od danes naprej leta 2023. Čeprav gre za isto osebo sem se v teh letih zelo spremenil. Vendar ne mislim na zunanje spremembe, kar ste verjetno najprej opazili, temveč na notranje spremembe, ki so večini očem nevidne in skrite. Danes mislim in delujem bistveno drugače kot sem mislil in deloval pred dvajsetimi leti. Takrat se nisem zavedal kaj vse me še čaka na življenjski poti in kaj vse bom preživel. Pred sabo sem videl pot, ne pa tudi visokih strmin. Imel sem jasno vizijo kaj bi rad postal, ne pa tudi znanja, kako jo uresničiti. Vse izkušnje sem pridobival med potjo, ki je še vedno strma in zahtevna, polna novih izzivov ter preizkusov.

Nekoč je znani slovenski alpinist Nejc Zaplotnik povedal, da je za vsakega človeka, ki premaguje strmine razburkanega življenja bistvena POT, ki je pred teboj, saj nosiš CILJ v sebi. Moji cilji so bili začrtani v srcu že od nekdaj, zato me vedno znova spodbujajo in poganjajo, da hodim naprej. Bili so tudi padci, slabe izkušnje in razočaranja, ampak se nisem pustil ustaviti. Vsak posameznik ima na svoji življenjski poti dve izbiri: ali vztrajaš in dosežeš svoje cilje, kakršnikoli že so, ki te osrečijo, izpopolnijo, premaknejo ali pa se ustaviš sredi poti, se vrneš nazaj in za neuspehe kriviš druge. Pomembno je imeti svoje cilje v sebi, v svojem srcu, kjer hraniš zaklad, ki ga nihče ne more nikoli ukrasti, saj od tam črpaš motivacijo in gorivo za naprej. Seveda se je treba za kratek hip včasih tudi ustaviti, zajeti sapo, se spočiti, ampak nikakor se ne smeš za vedno ustaviti, se obrnit ali na poti izgoreti. Cilj naj bo pot. To je bistvo filozofije samouresničevanja. Moja pot do izobrazbe je bila strma in zahtevna. Ko enkrat hodiš po tej poti izpolnjuješ smisel življenja, saj je njegovo bistvo v zorenju, ki ni mogoče brez nabiranja znanja iz knjig ter življenjskih izkušenj. Zato se med hojo gleda naprej, ne nazaj, saj je pred teboj pot prosvetljenja.  

Življenjska pot je tista, ki vas na koncu obogati in izpopolni kot Človeka z veliko začetnico. Tega ne boste dosegli z denarjem ali materialnim bogastvom, ampak samo z življenjskimi izkušnjami, ki kujejo človeka tako kot se kuje jeklo na visokih temperaturah. Dokler ste živi, kreativni in imate pot za cilj se vaše potovanje ne sme ustaviti. Ni važno kako se bo nekega dne življenje končalo, na koncu šteje le tisto, kar ste v danih trenutkih in okoliščinah uspeli narediti za sebe in druge. Pomembna so dejanja dobrote, ljubezni in sočutja. Pomembni so tudi pozitivni zgledi. Tako boste šli v večnost in ne v pogubo ali prah. Ljubezen do sebe ter dobrota in sočutje do drugih je pot, ki je vredna vsakega še tako zahtevnega napora v vašem vsakdanjem življenju. Zato imejte cilje v sebi in hodite naprej.

Ni važna sprememba na zunaj, vsak se lahko pretvarja, vsak lahko nadene masko, vsak lahko naredi plastično in lepotno operacijo, vsak se lahko obleče v lepe obleke in se hinavsko nasmehne, ampak ne more biti vsak navznoter zadovoljen in stabilen. Zato je važno tisto kar nosite v sebi, saj se tam skriva ključ za vaše prosvetljenje, zadovoljstvo in srečno življenje, ki ga lahko občutijo tudi drugi, ki jih osrečujete na svoji čudoviti življenjski poti.



Ni komentarjev:

Objavite komentar