petek, 17. marec 2023

Lumpi dobro okreva

Lumpi uspešno okreva po svoji zadnji kemoterapiji 💓 Ob petkih zvečer sem po navadi vračali domov, da bi lahko skupaj šli na kakšen sprehod v naravo, vendar naju ta petek žal ne bo domov. Z Luckyjem ostajava čez vikend v Solkanu, saj postaja severna Primorska najin novi dom. Lumpi se bo imel nedvomno fajn tudi doma na Koroškem pri mojih starših. Enkrat bo že prišel k nam na počitnice. Veseli me za Lumpija, da mu gre končno na bolje!

Lumpi doma na Koroškem okreva. Ob petkih se je že navadin in znal ob večerni uri čakati pred vrati, kdaj prideva z Luckyjem nazaj. Foto: ata

Lucky z mano v Solkanu. On ne pogreša toliko domačih, njemu je lažje, vendar ne mara bit sam.

Poleg tega nisem omenil bistvenega podatka. Dol v Solkanu sem ostal brez prevoza, zato se nisem mogel vrniti nazaj z Luckyjem. Domov sem se pripeljal prejšnji teden, da bi pustil avto za Lumpija, ki je rabil zagotovoljen prevoz do veterine. Kako in kdaj se bova z Luckyjem vrnila nazaj na Korošku še ne razmišljam. Vem, da se bo nekako vse uredilo.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar