sobota, 2. maj 2015

Čarobno jutro s škrlatnimi papigami

 Začnite svoj dan navdihujoče z ogledom sedemminutnega posnetka najbolj osupljivih ptic našega planeta – škrlatnih papig. Po mojem mnenju so te papige vrhunec lepote v svetu pernatih bitij. Moje srce se vedno napolni z veseljem, ko jih opazujem v njihovem naravnem okolju, kjer se njihovo število po obdobju upadanja zdaj ponovno povečuje.

Do leta 2011 so bile škrlatne papige uvrščene na seznam ogroženih vrst. Zahvaljujoč neutrudnim prizadevanjem različnih organizacij, ki so se posvetile njihovemu ohranjanju in razmnoževanju, so te čudovite ptice ponovno začele cveteti. Danes so postale ena izmed najbolj čarobnih in nepogrešljivih značilnosti ameriških deževnih gozdov.

Moj sanjski cilj je obiskati Kostariko, da bi te spektakularne ptice lahko opazoval v njihovem naravnem habitatu. Kdo ve, morda bom nekoč imel celo srečo, da bi mi kakšna od teh škrlatnih lepotic pristala na roki in z nje pojedla banano. Prav ta možnost, da se približam tem neverjetnim bitjem v njihovem naravnem okolju, mi daje upanje in navdih.



Ni komentarjev:

Objavite komentar