ponedeljek, 4. maj 2015

Delavnica zdrave prehrane

Naša delavnica zdrave prehrane je bila velik uspeh, kar potrjuje navdušenje vseh prisotnih, vključno z zdravnico, ki je imela predavanje, in županom, ki se je posebej udeležil dogodka. Posebno priljubljeni so bili mafini – vsi so bili pojedeni do zadnjega! Udeleženci so pohvalili tudi okusne sadne smutije, različne namaze in testenine. Slednjih in nekaj rženega kruha mi je sicer ostalo, a sem prepričan, da bom z njimi brez težav našel primerno razdelitev.

Veseli me, da so udeleženci z zanimanjem sprejeli zdrave prehranske izbire. Upam, da bodo iz delavnice odnesli koristne informacije in recepte, ki sem jih pustil na voljo, skupaj z informacijami o knjigi dr. Esselstyna, za dodatno branje.

Za delavnico se je zbralo kar 50 udeležencev, večinoma starejših, kar je bilo prvič, da sem kuhal za tako številčno skupino. Kljub izzivu je bilo to izjemno veselje, saj sem z veliko vnemo pekel, kuhal in pripravljal smutije, vse z namenom, da bi se ljudje lahko razveselili zdrave hrane.

Zato bi se rad zahvalil vsem, ki so mi stali ob strani in mi pomagali, še posebej pa svojima staršema, ki sta mi nudila neprecenljivo podporo.








Ni komentarjev:

Objavite komentar