sreda, 30. april 2014

Ljubezen gre skozi želodec

Večina ljudi je dandanes zaljubljenih v hrano. Ljudje radi jejo vse kar dobro diši in je okusna. Razmerje med človekom in hrano je podobno razmerju v partnerstvu. Človek redko kdaj pomisli v iskrenost takšnega razmerja. Po navadi je tako, da se človek slepo zaljubi v hrano, ki mu te ljubezni ne vrača nazaj. Partnerstvo brez obojestranske ljubezni je obsojeno na propad. Tako je tudi s človekom, ki ljubi hrano zaradi katere je obsojen na dolgotrajno trpljenje in klavrni propad. Pomembno je, da si v življenju izberemo tisto ljubezen, ki nas bo vračala nazaj.

Presna palačinka s sadnim sladoledom

Nekako razumem, da je nezdrava prehrana privlačna, tako kot so lahko lepe manekenke privlačne za moške, ki iščejo partnersko ljubezen na osnovi lepega izgleda. Vendar videz velikokrat vara. Privlačnost se ne meri po zunanjosti. Tudi kratkotrajni užitki niso merilo za določanje kakovosti našega življenja. Večina ljudi, ki se prehranjuje z nezdravo prehrano trdi, da se ne more odpovedati užitkom, ki jih doživljajo med prehranjevanjem. Vendar kaj če obstajajo drugačni užitki, ki so bolj dolgotrajni in nimajo stranskih učinkov? Tisti, ki se prehranjujejo z zdravo rastlinsko prehrano uživajo celo življenje! Mar ni to boljša izbira, kot uživanje v nasladah nezdrave hrane, ki traja le nekaj minutah na dan? Žalostno je gledati ljudi, ki doživljajo vrhunec svojega življenja v tistih nekaj minutah, ko žvečijo hrano, ki jih bo kasneje zelo drago stala. Poleg tega kdo pravi, da ni užitka v tem ko ješ zrelo sadje in zelenjavo? Kdo pravi, da ni užitka v tem ko ješ zdravo pripravljeno rižoto, krompirjevo solato, paradižnikovo juho, fižol, koruzo, kvinojo, ajdovo kašo itd? Ljudje, ki so tako slepo zaljubljeni v svojo hrano so še bolj slepi, ko gre za drugo hrano, ki bi jih zagotovo ljubila bolje, če bi jo samo videli.

sadni sladoled v sladoledarni Koper

Ljubezen je nora stvar. Ko si zaljubljen vidiš enostransko. Vendar hvala bogu pridejo tudi dnevi streznitve. Takrat je čas, da spremenimo navade in damo priložnost rastlinski prehrani, predvsem sadju, zelenjavi, stročnicam, polnovrednim žitaricam in škrobu, kar nas bo definitivno imelo raje, kot meso, mleko, jajca, sir in ribe. Vse kar želim povedati je zelo preprosto: Jejte hrano, ki vas bo ljubila nazaj!

Spomnim se časov, ko sem jedel hamburgerje, pizze in kebabe, pohane zrezke in pečene čevapčiče, vedno me je pekel želodec. Očitno je, da me te ljubice niso preveč marale, zato sem jih raje nagnal in namesto njih začel razmerje z bananami, jabolkami, breskvami, malinami, lubenicami, krompirjem, rižem, koruzo, solato in glej ga zlomka, naenkrat sem se počutil bolje. Naenkrat sem končno občutil kaj pomeni biti ljubljen. Vidite kako pozitivna je lahko tista prava izbira v življenju. Zato jejte hrano, ki vam bo vračala tisto, kar je bistveno v življenju, to je ljubezen.

Sveže fige iz Primorske

Ljubezen je nekaj lepega in sladkega, sploh če radi jeste sadje, tako kot jaz. Zato ljudem, ki me sprašujejo kaj naj naredijo, ko se slabo počutijo, vedno rečem: poiščite si ustreznega partnerja, to je ustrezno razmerje v prehranjevanju, ki pa je definitivno v rastlinski prehrani. Nekateri bojo rekli, da se lahko kljub temu, ko jejo meso in živalsko hrano počutijo dobro, vendar ne pozabite, da so taki občutki zelo varljivi. Tudi jaz sem se počutil dobro, ko sem jedel svojo pizzo s šunko, dvojnim sirom in pršutom ali pa hamburger s sirom in ocvrtim krompirčkom, ampak kasneje sem bil zaradi tega celi mesec prehlajen, imel sem zaprt nos, boleče grlo, vročino, glavobole, polno mozoljev na obrazu in hrbtu, da ne omenjam še svojih prebavnih težav in številnih neprespanih noči. Skratka, če je to vaše idealno razmerje, potem vam res ne morem pomagat. Vendar, če vas zanima kako mi zdaj gre vam lahko pokažem, da se danes počutim bolje, kot kdajkoli prej in zares uživam v tem kar počnem. Moja hrana je danes enako dobra in okusna kot prejšnja, vendar s to razliko, da mi ta hrana vrača ljubezen nazaj, zaradi česar se počutim veliko bolje. Vsi, ki me poznajo to lahko občutijo in opazijo, zato mi nihče nikoli ne soli pamet. Za tako odločitev moraš imeti jekleno voljo. Vendar tudi to ni problem, če želiš biti srečen in zdrav. Zato vam lahko samo rečem jejte rastline in uživajte v svojem življenju. Lepo je ljubiti in biti ljubljen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar