nedelja, 30. marec 2014

Bodi sprememba in ne zloba, ki jo želiš videti pri drugih

Človeka je treba razumeti na točki kjer se nahaja. Ko sem jaz prvič odkril rastlinsko prehranjevanje nisem mogel razumeti zakaj se ljudje mučijo s tako prehrano? Imel sem premalo informacij ter veliko vprašanj in skoraj nič odgovorov. Tisto malo kar sem poznal je izhajalo iz predsodkov, poleg tega je bilo veliko nasprotujočih informacij. Vendar nisem kolebal, ko se je bilo treba odločiti za spremembe. Dobro sem vedel, da bom samo z lastnimi izkušnjami presegel vsa nasprotja, ki so me do takrat še begala. Tako sem se nenadoma odločil, da bom čez noč spremenil svoje navade in slabo prehranjevalne. Iz vsejedca sem se spremenil v (najprej) pravega presnega vegana. Ciljal sem seveda na najboljše in pri tem uspel. Nisem se spremenil samo po tem kaj jem, temveč tudi po načinu razmišljam. Takrat sem se začel korenito spreminjati. 

Lucija pri Forma vivah. Moj priljubljen kraj. Izklesano telo z rastlinskimi beljakovinami

Slučajno je bil tisti dan, ki sem ga določil za datum spremembe ravno 1. april. Praznik norcev! To je bilo pred štirimi leti. Takrat so se mi vsi smejali, ko sem naznanil svoje spremembe, saj so mislili, da jih vlečem za nos. Danes vsi, ki me poznajo dobro vejo, da mislim resno. Ostajam še naprej zabaven in normalen človek, vendar z drugačnim jedilnikom. Zdaj ko pomislim za nazaj o vseh ovirah in nasprotjih, ki so me takrat begale mi je čisto jasno, zakaj ljudje niso razumeli in mnogi še danes ne razumejo kaj je bistvo mojega početja in delovanja. Večina ljudi gleda samo na svoje sebične interese in kratkotrajne užitke. Ne zanimajo jih posledice teh početji. Vsi gledajo na življenje kot na nekaj, kar je treba izkoristit do konca in uživat v vseh možnih užitkih. Življenje smo preveč materializirali in ga zožili na trenutne užitke in potrebe, ki nas vodijo v bolečo smrt. V bistvu je življenje nekaj več, kot samo zapravljanje časa za računalnikom, televizijo, popivanjem, prehranjevanjem in seveda čakanjem na smrt. Življenje za mene pomeni velika priložnost, da se vsestransko razvijam in samouresničujem.  Pred štirimi leti si tega nisem znal predstavljati. Bilo mi je tuje, da bi vsako jutro telovadil, saj sem se iz postelje privlekel za računalnik ali v kuhinjo. Pred štirimi leti si nisem mogel predstavljati, da ne bi šel s prijatelji čez vikend na kako pijačo v gostilno ali na slasten hamburger. Niti v sanjah si nisem mogel predstavljati, da bom obdeloval zemljo in prideloval svojo zelenjavo. Tega je še več… Skratka odkar sem spremenil svojo prehrano je postalo moje življenje bolj  zanimivo in pestro, da mi skoraj nikoli ni dolgčas. Zdaj ko pomislim za nazaj mi je jasno, zakaj sem toliko pil in se zabaval na raznih "gavdah". Ker mi je bil dolgčas. Zdaj svoj čas bistveno bolj učinkovito zapravljam. To se tudi opazi. Postajam bolj zrel in odgovoren. Ljudje me tudi drugače jemljejo. Včasih se mi zdi, da me jemljejo kot nekega modrega starčka z dolgo belo brado, ne pa njihovega vrstnika. Morda že malo pretiravam, ampak pišem zgolj kako se počutim. Nič mi ne manjka.  

Danes se vsi ljudje, ki jih poznam samo še jezijo in sekirajo, ne rečem, da nimajo dobrega razloga, pravim le to, da nihče od teh ne izkoristi priložnosti, ki jih nudi življenje, da bi preusmeril svojo energijo in pozornost na sebe in se poskušal spremenit. Zato pa prenašam svoje informacije in dognanja na vse, ki jih to zanima, da bi takšne informacije dosegle širšo publiko, predvsem tiste, ki se nahajajo na podobnem razpotju kot jaz pred štirimi leti, da bi si lahko pomagali sami izboljšati svoje življenje, kjer ne bi rabili nobenih nadzornikov, učiteljev, gurujev ali kakih drugih avtoritet, temveč samo svojo pozitivno življenjsko moč in voljo, da naredijo nekaj koristnega za sebe. Vsaj poskusijo lahko! Kdor ima voljo najde pot, kdor pa volje nima bo vedno iskal izgovore. Zato prisila nikoli ne pride v poštev in ne pomaga, človek se mora odločit sam. Po tem se najbolj razlikujem od drugih, ki preveč agresivno zagovarjajo svoj prav. Jaz lahko samo pomagam z navdihom in kakšnim nasvetom, tisto strmino vzpona sprememb boste morali prehoditi sami…Kako je že rekel Gandi? Bodi sprememba, ki jo želiš videt pri drugih! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar