nedelja, 23. junij 2024

Ne boste me zasužnjili!

Vsem zlobnim ljudem "tam zunaj" sporočam naslednje: Ne trudite se. Ne boste me zasužnjili. Vaši načrti se bodo vedno izjalovili. Mojega nasmeha na obrazu ne boste izbrisali, tudi radosti mi ne boste vzeli iz srca. Ne bom postal žalosten in depresiven kot vi, ki želite spremeniti svet v dolino solz in jezero bolečin. Imam trdno zaslombo v Ljubezni do življenja in bogate izkušnje, ki so me izoblikovale in pripravile na vse možne izzive. Vem komu se moram obrnit, da mi bo lažje. Pomagam in zaupam vsakemu človeku, ker so me tako učili, da verjamem v dobro, ker se dobro z dobrim vrača, vendar ne delam tega za svojo hvalo ali za ceno svojega počutja. Pomagam zato, ker tudi drugi meni pomagajo kadar jih prosim. Veste kdo ste in hvala Vam za vse. Tisti, ki pa dobro vračajo s slabim, naj prosim grejo stran.

Seveda nisem popoln. Daleč od tega. Delam napake in se celo življenje učim, vendar pri tem nikomur načrtno ne škodujem, niti sovražnikom. Obžalujem, če sem kdaj koga nevede prizadel. Prosim za odpuščanje, saj dokler sem živ se lahko nekaj iz tega naučim. Vedno pa se najraje umaknem v samoto, nekam v naravo, na goro, v gozd, da lahko v miru predelam svoje stvari, si odpustim in živim svobodno življenje naprej, da lahko rastem in postanem Človek, saj so izzivi vedno hujši in nekdo se jih mora lotit. Moč za to prihaja iz nas. Ne pa od drugih. Nisem vedno uspešen, to priznam, ampak se poberem na noge in nikoli, ampak res NIKOLI ne obupam. Borim se do konca!

Lahko me prizadenete, razjezite, izdate, prevarate - vse to je normalno, saj je življenje polno izzivov, ampak nikoli ne bom zaradi teh izkušenj dokončno definiran. Želim in hočem biti srečen človek, čeprav je to najtežje. Kadarkoli me nekdo poskuša spremeniti v sužnja svojih slabih občutkov, se spomnim na Tolstojevo delo "Vojna in mir", na grofa Bezuhova, ki so ga zavezanega odpeljali na usmrtitev, on pa se je smejal svojim rabljem v obraz in rekel: "Kaj mislite, da boste s tem zavezali mojo svobodno dušo? Mene lahko ubijete, moje duše ne morete, ker je nesmrtna in svobodna. Ha ha ha!" Tako se smejim jaz vsem, ki hočejo mene in mojo dušo zavezati in zasužnjiti, da bi postal isti kot oni, pogubljen in izgubljen. Ubijete lahko moje upanje, ampak se bo nanašalo na vas same, ne na druge. Zato vam ne bo uspelo, da postanem isti kot vi. Sem svoboden človek, ne pa suženj toksičnih odnosov in čustev. Grem svojo pot naprej in se ne oziram nazaj. Seveda obžalujem vse slabo in odpuščam ljudem, ki so me prizadeli, saj so to storili zaradi svojih ran in žalosti za katere jim nisem kriv,  za druge se ne morem žrtvovati, samo za sebe in svojo svobodo. Vsak naj svoje probleme razreši pri sebi. Vem, kdo sem in kaj želim. Pripadam Ljubezni in Življenju, ki vedno najde svojo mirno pot naprej. Komu ne paše, kdor ima rad prepire in nemir, lahko gre kamorkoli drugam, saj je tega na svetu povsod dovolj, razen pri meni. Sikter in vso srečo pri tem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar