sreda, 30. marec 2016

Dragoceno darilo od brata

Danes sem prejel neprecenljivo darilo od svojega starejšega brata Robija – zbirko strokovnih člankov o drugi svetovni vojni, ki bo obogatila mojo strast do te tematike. Ta obsežna zbirka, s kar 2700 stranmi drobnega tiska, je angleška izdaja in v primerjavi s slovensko verzijo, ki jo že imam doma, je veliko bolj podrobna in natančna. Bogato je opremljena s slikami, zemljevidi, načrti, analizami in razlagami, ki pokrivajo dogajanja na vseh frontah, zlasti na vzhodni fronti, ki me še posebej fascinira.

Moj interes za drugo svetovno vojno se je začel že v otroštvu, ko mi je brat pripovedoval o zgodovinskih dogodkih, kot je bila prevara Nemcev zahodnih zaveznikov s prebojem skozi nevtralne države. Od takrat naprej me druga svetovna vojna še posebej zanimala. Zdaj, obkrožen s to bogato zbirko in vonjem starega papirja, ki mi je tako prijeten, imam obilo materiala za nadaljnje raziskovanje. Seveda to niso edine dragocene knjige, ki jih posedujem; moja zbirka je še vedno v naraščanju z mnogimi novimi študijami, ki jih še moram prebrati.

Zunaj se je vreme otoplilo, kar pomeni, da me pod krošnjami dreves čakajo še mnoge ure zanimivega branja. Nikoli mi ni dolgčas, še posebej zdaj, ko imam toliko znanja na dosegu svojih rok. Zbirka, ki jo posedujem, je več kot le zbirka knjig; je portal v preteklost, ki mi omogoča poglobljeno razumevanje enega najpomembnejših obdobij v zgodovini.




Ni komentarjev:

Objavite komentar