petek, 18. marec 2016

Večer razkritji in prijateljstva: Srečanje z naravo in starimi znanci

Včeraj sem doživel nepozaben večer v Mariboru, ki bo zagotovo ostal v lepem spominu vsem ljubiteljem živali in narave. Bil sem na predavanju, ki me je popolnoma prevzelo. Predavatelj, dr. Miha Krofel s Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani, je govoril skoraj dve uri, a njegove besede so bile tako zanimive, da je čas preprosto letel. Tema predavanja? Življenje rjavih medvedov v naših gozdovih. In moram priznati, da mi je to predavanje popolnoma spremenilo pogled na te mogočne živali.

Do včeraj sem medvede videl kot nevarne zveri, a zdaj vem, da so medvedi v resnici prijazne, inteligentne in spoštovanja vredne živali. Dr. Krofel je razbil številne mite in strahove, ki so se nabrali okoli teh čudovitih bitij. Povedal je, da so v Sloveniji zadnjo smrtno žrtev zaradi medvedjega napada zabeležili pred 60 leti, kar je bil zame presenetljiv podatek.

Predavanje je bilo tudi priložnost za srečanje s starim znancem, gospodom Milanom Rusom, miroljubnim kmetom iz Prekmurja. Gospod Rus, vedno nasmejan in poln pozitivne energije, je s svojo prisotnostjo dodatno polepšal večer. Srečanje z njim je bilo kot obujanje starih spominov, še posebej, ko sva se spomnila najinega zadnjega srečanja na festivalu Veganmania leta 2012.

Vrhunec večera je bila redna veganska večerja v Infopeki, že 61. po vrsti. Večer je minil v sproščenem vzdušju, polnem smeha in novih spoznanj. Tako kot vedno, so nas polni želodci spomnili, da je čas za odhod domov.

Ta dogodek me je resnično navdihnil in me spomnil, kako pomembno je, da se vedno znova učimo in odpiramo svoja obzorja. Predvsem pa, kako dragoceno je deliti te trenutke z ljudmi, ki jih cenimo in spoštujemo. Včerajšnji večer v Mariboru bo zagotovo ostal v lepem spominu, tako zaradi zanimivega predavanja kot zaradi prijetnega druženja.



Ni komentarjev:

Objavite komentar