ponedeljek, 26. oktober 2015

Je EU res krščanska?

Pred leti so želeli nekateri evropski politiki v ustavo zapisati, da ima EU »krščanske korenine«? S tem so želeli poudariti, da je EU krščanska skupnost držav, ki spoštuje najplemenitejše krščanske vrednote? Vendar kadar govorimo o krščanstvu in njenih vrednotah se je potrebno vprašati kaj sploh krščanstvo predstavlja? Odgovor je seveda življenje in delovanje Jezusa Kristusa. Vse kar je počel, govoril in delal, naj bi predstavljalo t.i. »krščanske vrednote«. Jezus je počel in govoril marsikaj zanimivega in dobrega. V tem primeru nas zanima kakšno je bilo njegovo mnenje o beguncih? To nas zanima tudi zato, ker se danes mnogi radi sklicujejo, da je potrebno organizirati obrambo pred islamizacijo in nasploh tujo kulturo, ki ogroža našo »krščansko trdnjavo«. V naslednjih vrsticah bomo spoznali, da ljudje, ki govorijo takšne neumnosti in se radi sklicujejo na krščanstvo sploh ne poznajo krščanskih vrednot, ker Svetega pisma niso brali ali pa ga sploh niso razumeli. Očitno je, da takšni ljudje zlorabljajo omenjene fraze o krščanstvu, da bi lahko promovirali svoje prikrito sovraštvo in nestrpnost do tujcev in ljudi nasploh.
Da se ne bi preveč izgubljal s svojimi besedami pojdimo raje na Jezusove besede. Ko so ga učenci ob neki priložnosti vprašali kdo bo prišel v nebesa in kdo v pekel, je Jezus zelo nazorno odgovoril z naslednjo priliko. Najprej je razdelil ljudi na ovce in kozle. Ovce so šle v nebesa, kozli pa v pekel. Ovcam je rekel takole:
»…lačen sem bil in ste mi dali jesti, žejen sem bil in ste mi dali piti, tujec sem bil in ste me sprejeli, nag sem bil in ste me oblekli, bolan sem bil in ste me obiskali, v ječi sem bil in ste prišli k meni.«
Ovce, ki so šle v nebesa so bile šokirane. Spraševale so se kdaj naj bi videle lačnega, žejnega, golega in bolnega Jezusa, da so zaslužile svojo karto v nebesa? Takrat jim Jezus odgovori: »Resnično vam povem: Kar koli ste storili enemu od teh mojih najmanjših bratov, ste storili meni.« Torej nauk omenjene prilike pomeni, da kadarkoli narediš nekaj za človeka je to isto, kot če bi naredili za Jezusa. Takšne so prave krščanske vrednote, ki lahko dobrega in skrbnega človeka nagradijo z nebesi in odrešitev. Krasno.
Zdaj pa poglejmo kaj odgovori Jezus "grešnim kozlom", ki niso pomagali ljudem v stiski:
»Proč izpred mene, prekleti, v večni ogenj, ki je pripravljen hudiču in njegovim angelom! Kajti lačen sem bil in mi niste dali jesti, žejen sem bil in mi niste dali piti, tujec sem bil in me niste sprejeli, nag sem bil in me niste oblekli, bolan sem bil in v ječi in me niste obiskali.' Tedaj bodo tudi ti odgovorili: 'Gospod, kdaj smo te videli lačnega ali žejnega ali tujca ali nagega ali bolnega ali v ječi in ti nismo postregli?' Tedaj jim bo odgovoril: 'Resnično povem vam: Kolikor niste storili enemu od teh najmanjših, tudi meni niste storili.' Ti pojdejo v večno kazen, pravični pa v večno življenje.« (Mt 25: 31-46)
Bistvo krščanstva je torej pomagati ljudem v stiski in biti pravičen. Če je EU res krščanska zakaj se potem ograjujejo od ljudi, zakaj ne pomagajo ljudem, zakaj raje povzročajo vojne in razdejanja po svetu? Zakaj celo krščanski politiki sanjajo o bodeči žici in strašijo pred ljudmi, da se lahko okužijo zaradi beguncev, zato naj bi bilo nevarno pomagati ljudem v stiski? Zakaj nam preprosto ne povejo, da je njihova politika, če uporabim krščanski besednjak satanska? Verjetno nam tega ne povejo zato, ker bi se potem izkazalo, da bi vsi "komunisti", ki jih poznam očitno prišli v nebesa, saj še največ naredijo za pomoč ljudem v stiski. Žal pa bi mnogi "kristjani" po tej logiki padli v pekel? Največ sovraštva in nestrpnosti je danes slišat ravno iz njihovih ust, čeprav smo lahko danes izvedeli, da gre v bistvu za ljudi, ki krščanstva sploh ne razumejo, ga pa radi vlačijo po zobeh, da bi opravičili svojo nestrpnost in sovraštvo do ljudi.
Jaz nisem zagovornik nobenih ideoloških ali verskih oznak kadar delaš za dobrobit človeštva. Če delaš dobro tega ne rabiš opredeljevati z ideologijami ali vero. Biti dober pomeni biti Človek. Pomagati pomeni dajati iz srca. Če ljudem v stiski pokažemo, da nismo ljudje, da nimamo srca, zakaj potem od njih pričakujemo, da nas spoštujejo? Me prav zanima koliko od vas bi spoštovalo tiste ljudi, ki bi vas premražene, gole, bose, lačne in bolne preganjali in usmerjali v bodečo žico, morje, reke in pod mrzlo nebo? EU je zadnje čase na najbolj nekrščanski način pomagala širiti vojne in razdejanje po celem svetu, zdaj se je bumerang vrnil nazaj. Kar naenkrat so pozabili na pomen krščanskih floskul, ki so jih tako radi vlačili po jeziku. Meni se zdi prav, da se taki ljudje razkrinkajo, saj ne gre za nobene kristjane, ampak navadne nestrpneže, pokvarjence in hinavce, ki nabirajo politične točke na račun nesreče drugih. Osebno poznam dobre in prijazne kristjane, zato vem o čem govorim. Na žalost je pač tako, da se je treba paziti pred volkovi, ki so preoblečeni v ovce. Zato ne nasedajte nobeni sovražni in nestrpni propagandi proti ljudem, ampak raje pomagajte!


Ni komentarjev:

Objavite komentar