ponedeljek, 2. junij 2014

Zahvala za podporo in razmislek o zdravi prehrani

Iskrena zahvala gre vsem, ki ste med oddajo stiskali pesti zame in me podpirali. Vašo podporo sem močno občutil in mi je dala moč, da sem se lahko sproščeno predstavil. Brez misli na vas in vašo podporo bi mi bilo težko nastopiti, še posebej po vsem, kar sem slišal pred oddajo.

Največji izziv zame je bil govoriti v studiu, kjer je težko priti do besede. Moral sem se kar boriti, da sem lahko spregovoril o nesrečnem primeru otroka. Kljub temu sem vztrajal in izrazil svoje mnenje, čeprav sem s tem skrajšal čas, ki bi ga lahko namenil razpravi o polnovredni rastlinski prehrani. Prinesel sem tudi dve knjigi, ki bodo, upam, koristile gledalcem, ki jih je moj nastop navdihnil.

Rad bi poudaril, da sladkor v sadju ni problematičen, kar lahko vsak preizkusi sam. Zahvaljujem se svojim sogovornikom v oddaji, ki so bili odlični, še posebej proti koncu oddaje, ko smo se lahko bolj sproščeno pogovarjali o svojih izkušnjah. Tudi voditeljica oddaje je bila izjemno pravična in poštena.

Vrhunec oddaje je bil, ko so se vsi v studiu, vključno z delavci, posladkali z mojimi jagodami. To je bil lep dokaz, da je sadje nekaj, kar nas vse združuje. Na tej osnovi lahko gradimo pozitivne odnose z drugimi.

Hvala vam še enkrat za vso podporo in zaupanje. Upam, da se kmalu spet vidimo. Oddajo si lahko ogledate na PRILOŽENI POVEZAVI



Ni komentarjev:

Objavite komentar