sreda, 11. junij 2014

Poziv za podporo: Moja kandidatura za poslanca

 Dragi prijatelji,

Danes se obračam na vas z iskreno prošnjo za podporo in pomoč. Odločil sem se, da bom ponovno kandidiral na prihajajočih volitvah za poslanca, kot sem že leta 2011. Tokrat bom kandidiral na listi Združene levice, ki so me izbrali kot svojega kandidata v 5. volilni enoti v 10. volilnem okraju na Ravnah na Koroškem.

Za uspešno kandidaturo bi vam bil izjemno hvaležen, če bi lahko jutri, v četrtek, odšli na upravno enoto in podpisali eno izjavo o podpori naši listi. Po prejemu potrdila o podpori na upravni enoti vas prosim, da ga še isti dan pošljete na naslov naše stranke: DSD, Linhartova 13, 1000 Ljubljana. Vaša podpora je ključnega pomena, saj bodo volitve že sredi poletja, natančneje 13. julija.

Čeprav smo pričakovali drugačno odločitev Ustavnega sodišča glede termina volitev, saj smo želeli volitve zadržati do jeseni, moramo zdaj hitro ukrepati. Vaša pomoč bi bila izjemno cenjena, in razumem, če vam iz objektivnih razlogov ne bo mogoče pomagati. Kljub temu upam, da mi bo jutri uspelo zbrati vsaj 5 podpisov.

Na volitvah bom imel priložnost predstaviti svoje poglede, s katerimi ste že seznanjeni preko medijev. Če bom izvoljen, se bom zavzemal za zelena delovna mesta, podporo mladim in zaščito živali, ki vse potrebujejo svoj glas v parlamentu.

Več informacij o moji odločitvi in namerah bom delil kmalu. Hvala vam vsem, tudi tistim, ki me morda ne podpirate. Slovenija potrebuje sveže obraze in novo politiko, in prepričan sem, da vam lahko Združena levica to ponudi.

Lepo vas pozdravljam in se vam že vnaprej zahvaljujem za vašo podporo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar