sreda, 15. maj 2024

Sanje o Lumpiju

FB me vsaki dan spominja, kje in kaj sem počel določen dan v preteklosti. V maju lani sem pogosto zahajal z Luckyjem in Lumpijem na sprehode po Solkanu in v center Nove Gorice. Skoraj vedno smo se ustavili v čajnici in na sladoledu v centru mesta. To so bili res nepozabni trenutki. Žal mi je, da ni trajalo dlje, ampak drugače se ni moglo iziti.

Moj Lumpi

Danes sem se prebudil s solzami v očeh, saj sem sanjal o mojem dragem Lumpiju. Včeraj je minilo že sedem mesecev, odkar je prestopil mavrico. Sanjalo se mi je, kako sem Lumpija in Luckyja peljal v varstvo, vendar je varuška oba spustila na sprehod brez povodca. Ko sem se vrnil, sem našel samo Luckyja, Lumpi pa se je izgubil v gozdu. Iskal sem ga, klical njegovo ime, vendar ga nisem našel.

Sprehod po Solkanu

Te sanje so bile tako resnične, tako boleče, da sem moral narediti o tem zapis. Vendar se Lumpi ni zares izgubil, saj bo vedno imel svoje posebno mesto v mojem srcu. Njegova prisotnost je neizbrisna, njegove tačke so za vedno vtisnjene v moj spomin. Vsi naši skupni trenutki, njegovo veselo skakanje po travnikih in radovednost ob odkrivanju novih poti, bodo vedno ostali z mano zapisani v mojem srcu. Hvaležen sem za vse trenutke, ki sva jih preživela skupaj. Vem, da si zdaj na lepšem mestu, kjer ni bolečine in kjer lahko svobodno tečeš po neskončnih travnikih.

Na poti v Novo Gorico


Ni komentarjev:

Objavite komentar