sobota, 10. december 2022

Nespodbudna Lumpijeva diagnoza

Diagnoza mojega posvojenega seniorčka Lumpija ni spodbudna, zato jo zaenkrat ne bom javno razkrival. Prosim za razumevanje. Trenutno je vse pod kontrolo. Ni nobene panike. Dokler lahko normalno hodi, je in pije bomo veseli in zadovoljni, da je z nami.

Medtem si Lumpi misli: "Hvala ata Milan, da skrbiš za mene in pomagaš po svojih najboljših močeh. Kljub slabi diagnozi se ne bom predal. Živel bom naprej s tvojo družino in Luckyjem vse dokler mi bodo zvezde na nebu dane. Drugače sem vesel, da smo že dve leti skupaj. Tudi to je veliko. V tem času sem marsikaj lepega doživel in nadoknadil. Že to, da si me sploh našel in posvojil je bil čudež po svoje."

Lumpi je zelo pogumen, hvaležen in trpežen kuža!



Ni komentarjev:

Objavite komentar