petek, 10. julij 2020

Opazovanje kometa Neowise

Prvič po 23 letih sem lahko s prostim očesom opazoval komet na nebu. To je bilo za mene enkratno doživetje. Na zadnje se spomnim, da sem kot otrok pri 11. letih, gledal Hale-Bopp komet, ki je bil prav tako viden s prostim očesom, vendar s to razliko, da je bil svetlejši in njegov rep je bil daljši. Tokrat sem opazoval komet NEOWISE, ki je bil viden na severovzhodni strani neba.  Občutek je bil fantastičen, saj se mi je spomin vračal na tiste stare dobre čase brezskrbnega otroštva in daleč nazaj, ko sem še zunaj zmrzoval na samem in opazoval čudoviti nebesni pojav. Takrat je bil komet viden marca in aprila leta 1997. Enkrat smo ga opazovali celo iz domače kuhinje. Sosed je bil lovec in nam je posodil daljnogled, da smo lahko videli jasnejšo sliko. Naštimali smo tudi majhen teleskop, ki ga je mama prej kupila, saj sem kot otrok pokazal veliko zanimanje za vesolje in nebesne pojave.  

Danes več kot dvajset let pozneje mi je družbo zunaj delal moj pes Lucky, ki je hotel na vsak način z mano, čeprav sem ga sprva želel pustiti naj v miru spi doma. Ko sem se zgodaj zjutraj pred svitanjem prebudil in spravljal vem, da bi šel na ogled kometa Neowise, me je Lucky že čudno opazoval. Verjetno si je mislil: "kam pa to greš tako pozno?" Moral sem ga vzeti zraven, saj je priletel takoj za mano, ko sem odprl vhodna vrata stanovanja. V mojem srcu se je tako vtisnil novi lepi spomin, ki bo z mano ostal do konca življenja. 

Prilagam dve fotografiji, ki so sicer slabše kvalitete. V živo se je videlo lepše. Spodaj dodajam še nekaj uradnih fotografij. 






Ni komentarjev:

Objavite komentar