nedelja, 20. avgust 2017

Iskanje zaklada

Na hrbtni strani Uršlje gore vedno najdem dovolj materiala za navdih, razmišljanje in meditiranje. Tisti pogled v prostrano divjino, ki se skriva za našo goro je nekaj imenitnega, čeprav v realnosti sploh ne gre za obsežno zadevo. Pomembna je domišljija, ki daje očem svoj čar in zaklad.  

Vse življenje sem iskal zaklad. Stikal sem za njim po visokih planotah in soteskah. Hodil sem za njim po starih pragozdovih, k izvorom rek in v temne jame - pa ga nisem našel.

Nasprotno! Na koncu vsake poti sem našel tebe, kako me čakaš in gledaš. In tako se mi zdi, da si zdaj že čisto domač, čeprav ne morem reči, da te sploh poznam. Kdo pa si? In neznanec je odgovoril: Ti sam. - Iz ene stare pravljice

Hrbtna stran Uršlje gore

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar