petek, 5. februar 2016

Zahvala

Moram priznati, da sem bil zelo presenečen nad čustvenim odzivom mojega zadnjega sporočila, ki sem ga objavil o svojem šolskem uspehu. Svojo zgodbo sem delil z namenom, da bi ljudem pokazal kako strmo pot sem moral prehoditi do svoje želene izobrazbe, da sem lahko postal notranje zadovoljen in srečen. Bistvo mojega sporočila je bilo, da ne smeš nikoli obupati nad svojimi sanjami in da je prav, če človek sledi interesom svojega srca. V odgovor sem dobil poplavo številnih novih prošenj za prijateljstva, ogromno pohval in čestitk ter veliko zasebnih sporočil, ki so jih pisali ljudje s podobnimi življenjskimi izkušnjami kot jaz. Dobil sem tudi zelo ganljiva osebna pisma, ki so se me res dotaknila, da so se tudi meni ob prebiranju zarosile oči. Hvala za vso vašo podporo in vse lepe želje, ki ste jih izrekli. Zdaj vidim, da v resnici nikoli nisem bil tako osamljen, kot se mi je sprva zdelo, saj moj primer očitno še zdaleč ni bil edini.
Najbolj so me razveselile zgodbe ljudi, ki so dosegli podobne uspehe v svojem življenju, ker so sledili svojemu srcu in naposled zmagali. Opažam, da smo takšni ljudje kljub splošni krizi in negativnem stanju v družbi bistveno bolj srečni, sproščeni in notranje zadovoljni, saj živimo takšna življenja, kot smo si jih sami ustvarili. Enako razpoloženje privoščim vsem ljudem, ki to berejo in čutijo. Najbolj me je razveselilo, ko so mi ljudje pisali, da so zaradi mene dobili ponovno motivacijo, da končajo svoje obveznosti ali pa se zagrejejo za svoje stare srčne želje, ki so jih zaradi slabih izkušenj pokopali. Zato vam želim čim več uspehov na vaši poti do končne zmage! Še to moram povedali, da me je danes presenetil klic novinarjev naše javne RTV, ki so me vprašali, če bi lahko o meni posneli kratek prispevek, ki bi ga objavili na TV? Moja zgodba jih je očitno prav tako razveselila.
Upam, da bom s tem pripomogel v Sloveniji ustvariti tisto pozitivno ozračje, kjer se bodo ljudje počutili dovolj močne in dovolj sposobne, da bodo lahko samo in samostojno sledili svojim ciljem in uspehom v življenju, brez da se vedno počutijo kot žrtve in da se zavedajo svoje notranje moči. Kdor ima dovolj močno vero v sebe lahko naposled gore premika. Tudi jaz bi ostal žrtev nekega sistema, če ne bi vztrajal in se boril do konca. Hvala gre seveda tudi mojim staršem, ki so mi zaupali in verjeli vame. Vse slabe izkušnje v življenju niso nujno negativne, saj sem se, kar moram priznati, prav iz slabega marsikaj dobrega naučil. Tako pač gledam na življenje. Zato v bodoče pozdravljam vse nove slabe izkušnje, ki se mi bodo zgodile, ker vem, da se bom iz tega kaj novega in koristnega naučil za sebe in druge, ki jim bom pomagal.
Hvala še enkrat vsem iz srca! Sem vam hvaležen, ker ste z mano delili svoje pozitivne občutke. Slovenija je prav zaradi vas moja prisrčna dežela. Ohranimo jo še naprej tako tudi za druge.



1 komentar: